Godnatt

Ja, jag ska redan gå och lägga mig XD
För jag e fortfarande sjuk :(
Så jag ska inte till skolan imorrn.

Men idag så red jag lite grann, bara skrittade lite eftersom jag är sjuk och då årkar man typ inget annat.
Men Maja och jag såklart tillsammans :)<3 vi red i Plexus och foxens sommarhage. Det var faktiskt ganska bra underlag där, men det blev ju bara skritt för det var för hårt för att trava.

Jag längtar tills februari för då kmr tomas Hammar igen och ska träna :)
Han ska faktiskt komma varje månad, då är det 2 dagars träning. Han bor ju ganska långt bort härifrån så det är därför det är 2 dagar :)
Men han iallafall jätte bra!!.

Godnatt!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0