Tomas Hammar

Yeh!
Tagga till Tomas Hammar träning i helgen då .D
ska bli lika kul som vanligt!


Igår så var vi på Ikea :/ lika tråkigt som vanligt!
vi skulle handla saker till min brorsas rum och mitt rum :P
men det blev massa saker till hans rum och inget till mitt :@
för vi har inte fått upp allt i mitt "nya" rum -.-
vi har ju gjort om våra rum
Mitt rum blev kaffe latte färgat ;) och jag hade ju så stort rum så vi har delat av det lite
Oskars rum blev vitt med en liten hörna med rött med en
ganska stor Honda märke på väggen :)
han kör ju cross.

aja skriver sen hur det gick på hoppträningen :D<3
hejdå!


image description
Haha den tjocka fågeln jag fottade på skolan XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0