Hej ;)

Hajsan!

Idag så har jag ju varit i skolan som vanligt, som är alltid lika tråkig!
men vi slutade iaf tidigt idag :)
men efter skolan så tog Maja och jag bussen till stallet,
vi red barbacka och sen i slutet så bytte vi hästar :D
det var jätte kul, dem är värkligen inte lika alls!
Foxen (Majas häst) var inte ett dugg
skumpig i traven men han var skumpig i galoppen XD
och plexus är värklugen tvärom <3

men sen när vi var klara so skulle jag hoppa av och öppna
ridhusdörren, sen så skulle jag sitta upp utanför
på en bänk eftersom vi red barbacka
och då skulle jag hoppa upp på Foxen
då så smet han i mellan 2 bänckar så jag var
tvungen att släppa och jag trodde han skulle stanna
men han sprang rakt tillbaka till stallet XD<3
lite pinsamt!

Hjedå!<3



Kommentarer
Postat av: Maja

Hahahah! gud va jag skrattade när han rymde! xD<3

2012-02-08 @ 15:53:29
Postat av: Daniela

Sv: Såklart man inte har den i skolan, hehe :)

Men eftersom att den är från Hööks så är den nog till för ridningen också, och det e ju inte precis så att man håller på med mobilen när man rider.



(Gick inte att kommentera inläggen ovanför så det fick bli det här långt ner)

2012-02-12 @ 15:46:43
URL: http://upplandsryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0