Hejsan!

Hejsan!

Hejsan!
Välkommen till min nya blogg :) jag heter jag Maja och min häst heter Plexus :)

Lite info om mig:

Jag är en tjej som är född 98 och heter Maja och jag har en häst som heter plexus, det kmr info om honom snart! men jag har ridit i 7,5 år :) jag tävlar LC/LB men snart ska jag starta LB hoppning. det jag tycker e roligast det är hoppning fast dressyr är oxå roligt :) det var lite kort info om mig!


Info om Plexus:
Plexus är en okänd korsnings ponny som är inport irland :) han är född 95 och är mörkbrun (svart) med en skjuten stjärn och en vit kota i vänster bak.
än så länge tävlar vi LC/LB men vi sattsar på LA dressyr och LB Hoppning. hoss förra ägaren (jag köpte honom 5 december 2010) tävlade dem LA hoppning men dressyr vet jag inte, men han har även tävlat fälttävlan P70 och jag vill oxå hålla på med det :) det är as kul, fast jag har bara tränat en gång men jag ska träna det fler ggr! :)


En bild på mig:



En bild på Plexus:



 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0