Hemma

Hej!
Nu har jag kommit hem, jag har haft kvartsamtal idag :P det gick jätte bra :) hon sa bara positiva saker :D

Idag har jag inte ridit, för idag skulle han få vila eftersom jag tävlade igår<3


Idag på idrotten så skulle vi först värma upp och sen stretcha (stavning?) och när vi skulle stretcha så var jag så duktig och "sträckte" nacken så nu har jag nackspärr :( det gör as on!
Kan typ inte röra mitt huvud alls.




Tävlingar:
Nu är hela tävlingssesången över för i år :( men snart så börjar ju alla tävlingar igen :D
Jag är jätte nöjd med sesångens resultat! <3
Bästa Plexus<3



                                                                     Hejdå<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0